
Sharon van de Ven
Office Manager
Sinds juni 2018 ben ik werkzaam bij Footprint. Vanuit mijn vorige baan, waar Jos mijn baas was ben ik hier terecht gekomen. Zodra ik wist dat Jos en Karlijn hun eigen bedrijf gingen starten, heb ik meteen door laten schemeren dat hún bedrijf hét bedrijf zou zijn waar ik wilde werken. Na dit een half jaar vanuit huis te hebben gedaan, naast mijn andere baan, kon ik 1 januari 2019 dan ook officieel het kantoor bemannen.
Ik houd, of hield me bezig met het office management. Nu is dat een nogal wijds begrip, maar het houd vooral in dat ik het eerste aanspreekpunt ben voor backoffice zaken. Daarnaast doe ik ook de event-planning, ondersteuning van nieuwe medewerkers en zelfs waar nodig een interim-project tussendoor. Vanaf september ga ik me daarnaast meer bezig houden met het Factory gedeelte. Officieel zou dit onder de functieomschrijving sales medewerker kunnen vallen, maar dit is niet hoe het voor ons voelt. Ik ben namelijk helemaal geen gladde verkoopster, ik wil graag mensen helpen en vind het dan ook super leuk om meer mensen te gaan werven voor de Factory. Dat is wat het ook passend bij Footprint maakt, we willen geen klanten werven met gladde praatjes en loze beloften. Dus laten we het voor nu accountmanagement noemen. De komende periode ga ik dus mijn uiterste best doen om zo veel mogelijk mensen te spreken en te kijken waar wij ondersteuning kunnen bieden.