Home / Bas van der Heijden
Home / Bas van der Heijden
  • Accounts payable
  • Accounts receivable
  • Banking
  • General ledger
  • IFRS
  • KPI
  • Procesverbetering
  • RPA
  • Teamleider

Bas van der Heijden

Medior Interim Accounting Professional

 Een financial met 8 jaar ervaring. Tijdens het afronden van mijn bachelor Bedrijfseconomie was ik (na een afstudeerperiode) werkzaam bij Mars Incorporated, waar ik verantwoordelijk was voor de implementatie van een 3-way-match proces voor beheersing van de transport kosten en optimaliseren van een E-invoicing crediteurensysteem. Met deze kennis en ervaring was ik direct van toegevoegde waarde bij Nedis B.V., waar op dat moment een centralisatie plaats vond. Binnen een periode van een half jaar is het E-invoicing systeem uitgerold voor 12 entiteiten. 

Na het optimaliseren van verschillende crediteurenprocessen (S€PA batch betalingen, tussenrekening control, winst-en-verliesrekening analyse, three-way-match inkooporderproces etc.) ben ik in een geleidelijke opbouw verantwoordelijk geworden voor alle financiële aspecten van 3 verschillende entiteiten. Hierin heb ik veel kennis opgedaan over rapporteren volgens verschillende wetgevingen, administratief afhandelen buitenlandse fusies/liquidaties, opstellen van jaarrekeningen, ondersteuning/ coördineren van de jaareinde accountscontrole etc.. 

Aan het eind van mijn periode bij Nedis B.V. was ik, als Teamleider, met mijn team van 11 personen verantwoordelijk voor de accounting van 19 verschillende Europese entiteiten binnen de divisie, waarvan gedeeltelijk ook de Debiteurenadministratie / CreditControl. 

Voor mijn eerste interim opdracht bij Trouw Nutrition Benelux vulde ik een Assistant Business Controller rol in, waarin ik optimalisatie heb gebracht in het Financial reporting proces, waaronder het hedging proces, de transportkosten- en pricing analyse. Tevens heb ik verschillende verkoop dashboards opgesteld, om de verkoopvolumes beter en efficiënter te kunnen beheren en analyseren. Tijdens mijn vorige rol was ik leidinggevende van een debiteurenadministratie team van 3 personen bij Ritchie Bros B.V., waar in een kort tijdbestek een nieuwe team samengesteld moest worden, die haar taken, structureel en tijdig kon uitvoeren. Een van de uitdaging was het opzetten van een geheel nieuwe collectie proces, voor het terugdringen en beheren van de overdue. 

In mijn huidige rol bij Jumbo Supermarkten ben ik Processpecialist voor het Cash Office en Debiteurenteam, waarbij ik mij richt op procesverbetering middels automatisering en robotisering van processen. Daarnaast ondersteun ik het team indien er problemen bij operationele (geldstroom) processen zijn ontstaan en ben ik verantwoordelijk voor de opschoning van een tussenrekening m.b.t. het project Supply Finance (+250mln). Door middel van (KPI) analyses breng ik in beeld waar de verbetermogelijkheden voor beide teams liggen. Automatisering van het verwerken van de banktransacties en wijzigen van bankcertificaten is ook onderdeel van deze opdracht. Mede dankzij mijn stressbestendigheid, motivatie en behulpzaamheid ben ik in staat deadlines ten alle tijden te respecteren en te behalen. Graag gebruik in mijn ervaringen en kennis om de financiële administratie van anderen te beheren en te optimaliseren, om zo mijn ‘afdruk’ achter te laten. Ik zoek momenteel een administratieve rol waarbij proces optimalisatie ook centraal staat, gericht op GL accounting en/of Financial reporting. 

Interimmers

Judit Murányi

Medior Interim Accounting Professional
  • Assistent (project-)controller
  • Cashflow
  • Crediteuren
  • General ledger
  • Procesverbeteringen

Gijs van der Aa

Senior Interim Accounting Professional
  • Business Flow
  • Change management
  • Credit management
  • Europa
  • Financial Control
  • IFRS
  • Management team lid
  • Manager
  • SOX
  • Supply Chain

Janne Ariëns

Junior Interim Accounting Professional
  • Banking
  • Credit management
  • General ledger
  • Order2Cash
  • SEPA

Inge van der Aa

Junior Interim Accounting Professional - 24u per week
  • Bankbeheer
  • Financiering
  • Pensioenen
  • Salarismutaties
  • Verwerking inkoopfacturen

Charlotte Geurink

Junior Interim Accounting Professional
  • Administratie
  • Bankbeheer
  • Crediteurenbeheer
  • Debiteurenbeheer
  • Verwerking inkoopfacturen

Saskia Hense - Kemps

Medior Interim Accounting Professional
  • Balansdossier
  • Control
  • grootboekbeheer
  • Jaarrekening

Nick Tielemans

Financieel Specialist
  • Lean
  • Management
  • Procesverbeteringen
  • projectmanagement

Wesley van de Laar

Junior Interim Accounting Professional
  • Accounting
  • Bankbeheer
  • Crediteurenbeheer
  • Debiteurenbeheer
  • Facturatie

Dennis van Bijsterveld

Junior Interim Accounting Professional - 16U PER WEEK
  • Banken
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Masterdata

Rick Bartels

Junior Interim Acocunting Professional
  • Bankverwerking
  • Crediteurenbeheer
  • Debiteurenbeheer
  • grootboekbeheer

Melissa Eshuijs

Junior Interim Accounting Professional
  • Bankverwerking
  • Crediteurenbeheer
  • Debiteurenbeheer
  • grootboekbeheer

Kim Klaibeda

Junior Interim Payroll Professional
  • Accounts receivable
  • Invoicing
  • Key accounts
  • Procesverbeteringen

Bram Prinsen

Junior Interim Accounting Professional
  • Accounting
  • Bankbeheer
  • Crediteurenbeheer
  • Debiteurenbeheer
  • Verwerking inkoopfacturen

Jos van den Bersselaar

Senior Interim Accounting Professional - 16 U PER WEEK
  • Change management
  • Controller
  • Credit management
  • Europa
  • IFRS
  • Manager
  • SOX

Daisy Boogerd

Medior Interim Accounting Professional
  • Assistent (project-)controller
  • Cashflow
  • Crediteuren
  • General ledger
  • Procesverbeteringen

Nanda Vissers

Junior Interim Payroll Professional
  • Accounts receivable
  • Invoicing
  • Key accounts
  • Proces verbeteringen

Karlijn Verhagen

Medior Interim Accounting Professional
  • Credit management
  • Europa
  • General ledger
  • IFRS
  • Manager
  • Salarisbeheer
  • Teamleider

Fabio Repetto

Junior Interim Accounting Professional
  • Bankbeheer
  • Crediteurenbeheer
  • Debiteurenbeheer
  • Facturatie
  • Financiële administratie

Sharon van de Ven

Interim debiteurenbeheer - 8-16 U PER WEEK
  • Accounts payable
  • Accounts receivable
  • Credit management
  • Debiteurenbeheer
  • Key accounts

Contact

phone

088-1111222

location_on

Beemdstraat 26
5652 AB Eindhoven

    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.
    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]

    × Stuur ons een appje!