Volg de Ontwikkelingen bij Footprint: Insights van Onze Experts!

Volg Footprint op de voet en ontdek wat onze teams doen! Van credit control tot finance en salarisadministratie, onze blogs geven inzicht in de nieuwste ontwikkelingen. Leer meer over belangrijke thema’s zoals btw-aangifte, het bouwen van klantrelaties, het onboardingproces van klanten en automatisering. Houd onze blog in de gaten voor tips, trends en updates van onze experts!

Afstuderen als Bedrijfskundige binnen een administratiekantoor?

Bente vertelt Het was een onverwacht avontuur dat begon met een simpel berichtje op LinkedIn, dat zich ontwikkelde tot een kans om mijn vaardigheden als Bedrijfskundige toe te passen, zelfs binnen een administratiekantoor! Toen ik voor het eerst hoorde van de mogelijkheid om stage te lopen bij Footprint, was ik sceptisch. Een administratiekantoor? Dat klonk

Lees verder

IB staat niet voor informatiebeveiliging, maar voor inkomstenbelasting

Ebony vertelt De deadline voor de inkomstenbelasting nadert op 31 maart. Het is van essentieel belang dat we nauw samenwerken met onze klanten om ervoor te zorgen dat alle vereiste documenten tijdig worden ingediend. Om dit proces gestroomlijnd te laten verlopen, sturen we onze klanten een checklist. Vanuit deze checklist worden de noodzakelijke documenten voor

Lees verder

Wat is debiteurenbeheer en waarom is het zo belangrijk?

Elise, Ian, Thomas en Sharon vertellen Debiteurenbeheer en bankzaken zijn cruciaal voor de financiële gezondheid van bedrijven. Debiteurenbeheer draait om het op tijd innen van openstaande bedragen van klanten, om cashflowproblemen te voorkomen. Dit omvat facturering, herinneringen sturen en actie ondernemen bij wanbetaling. Als je net begint met het bijhouden van je administratie en het

Lees verder

Footprint en Actuals bundelen krachten voor optimalisatie 🤝

Iris vertelt Als financieel administratie kantoor zijn we altijd op zoek naar manieren om onze klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden. Daarom hebben we de handen ineengeslagen met Actuals, een innovator op gebied van workflow optimalisatie en bedrijfsverbetering. Het doel van onze samenwerking is duidelijk: we willen bedrijven van alle groottes helpen om hun

Lees verder

Footprint staat voor een sterke klantrelatie

Kim vertelt Bij Footprint vinden we een sterke klantrelatie erg belangrijk. Het draait niet alleen om cijfers en papieren, maar ook om vertrouwen en een goede samenwerking. In dit blog gaan we dieper in hoe Footprint een sterke klantrelatie neerzet. Eerlijk en open communicatie Het is heel belangrijk dat we eerlijk zijn tegen onze klanten

Lees verder