Volg de Ontwikkelingen bij Footprint: Insights van Onze Experts!
Volg Footprint op de voet en ontdek wat onze teams doen! Van credit control tot finance en salarisadministratie, onze blogs geven inzicht in de nieuwste ontwikkelingen. Leer meer over belangrijke thema’s zoals btw-aangifte, het bouwen van klantrelaties, het onboardingproces van klanten en automatisering. Houd onze blog in de gaten voor tips, trends en updates van onze experts!
Hoe Footprint samen met de klant ervoor zorgt dat de BTW-aangifte op tijd wordt gedaan!
Fieke vertelt De periode voor de deadline van de BTW-aangifte is een erg drukke periode. Samen met de verschillende teams binnen Footprint en onze klanten zorgen we ervoor dat alle informatie en documenten die nodig zijn om de BTW-aangifte te kunnen doen, zo compleet mogelijk zijn. De in- en verkoopfacturen zijn voor mij en mijn
Een kijkje achter de schermen: Interne administratie bij Footprint!
Esmee vertelt Bij Footprint verzorgen we niet alleen de financiële administratie van onze klanten. Ook wij zijn continu bezig met het up to date houden van onze boekhouding en het optimaliseren van onze processen. Zoals een aantal klanten van Footprint, verzorgen wij de interne administratie via het boekhoudsysteem ‘’Yuki’’. De administraties van Footprint worden allemaal
Optimaliseren van het HR-proces
Sandra en Inge vertellen Wanneer je personeel in dienst hebt, komt er veel meer bij kijken dan alleen maandelijks het loon uitbetalen. Medewerkers nemen bijvoorbeeld verlof op, declareren reiskosten, verhuizen of krijgen een contractverlenging. Al deze mutaties moeten bijgehouden worden om de juiste loonbetaling te kunnen doen. Hoe makkelijk is het als dit alles kan
Even voorstellen…
Sharon van de Ven – Office Manager bij Footprint Maak kennis met het team van Footprint Professional Services. Elke vier weken is op deze blog een ander teamlid aan het woord. Deze keer stelt Sharon van de Ven zich voor. Sharon is de Office Manager van Footprint. Ze is het aanspreekpunt voor alle backoffice zaken, ze
Een Footprinter op locatie
Footprint interimmer maakt inhaalslag bij achterstand in debiteurenbeheer Ruim 2.500 openstaande facturen, meer dan 800 openstaande klachten en een gemiddelde debiteurentermijn van meer dan 500 dagen. Dit was de stand van zaken toen onze Footprinter op interimbasis bij een opdrachtgever aan de slag ging. Onderbezetting leidt tot achterstand Onze Footprinter ging aan de slag bij
Roparun 2019: de voorbereidingen zijn begonnen
Roparun Team 295 zet eerste stappen richting Roparun 2019 Roparun 2019 is nog ver weg, maar de eerste stappen zijn al gezet. Sinds Footprint zich bij Roparun Team 295 heeft aangesloten, heeft de organisatie niet stilgezeten. Inmiddels zijn er twee teambijeenkomsten geweest om de leden met elkaar kennis te laten maken. En er is een