Footprint staat voor een sterke klantrelatie
Kim vertelt Bij Footprint vinden we een sterke klantrelatie erg belangrijk. Het draait niet alleen om cijfers en papieren, maar ook om vertrouwen en een
Volg Footprint op de voet en ontdek wat onze teams doen! Van credit control tot finance en salarisadministratie, onze blogs geven inzicht in de nieuwste ontwikkelingen. Leer meer over belangrijke thema’s zoals btw-aangifte, het bouwen van klantrelaties, het onboardingproces van klanten en automatisering. Houd onze blog in de gaten voor tips, trends en updates van onze experts!
Kim vertelt Bij Footprint vinden we een sterke klantrelatie erg belangrijk. Het draait niet alleen om cijfers en papieren, maar ook om vertrouwen en een
Fieke vertelt De periode voor de deadline van de BTW-aangifte is een erg drukke periode. Samen met de verschillende teams binnen Footprint en onze klanten
Esmee vertelt Bij Footprint verzorgen we niet alleen de financiële administratie van onze klanten. Ook wij zijn continu bezig met het up to date houden
Sandra en Inge vertellen Wanneer je personeel in dienst hebt, komt er veel meer bij kijken dan alleen maandelijks het loon uitbetalen. Medewerkers nemen bijvoorbeeld
Sharon van de Ven – Office Manager bij Footprint Maak kennis met het team van Footprint Professional Services. Elke vier weken is op deze blog een
Footprint interimmer maakt inhaalslag bij achterstand in debiteurenbeheer Ruim 2.500 openstaande facturen, meer dan 800 openstaande klachten en een gemiddelde debiteurentermijn van meer dan 500